~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Cina - 9 december 2009 16:40

Idag har jag inte mycket att skriva om.

Har inte hänt något speciellt här.

På fm gjorde jag geggan till smörgåstårtorna jag ska göra imorgon.

Nu får den stå och dra tills imorgon.

Sedan på em färgade jag håret.

Så nu är det fixat.

Mörkar och grått och trist ute.

Men jag tror att vi har detta väder i halva Sverige om inte hela....=((

Usch sååååååå tråkigt det är när det är mörkt hela dagarna.


***********************


Ikväll blir det att träffa bönderna och se vad de har haft för sig.

Hoppas att man kommer att få se lite KÄRLEK ikväll.

Har vart väldigt dåligt med det tycker jag.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin onsdagskväll. 


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards