~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Cina - 20 december 2009 18:59

Usch vilken lång och tråkig dag det vart idag.

Har inte så mycket att skriva om idag.

Tittade iallafall på finalen i dansbandskampen.

Meeeeeeen nääää THE PLAYTONES tycker jag inte passade som

dansband på det viset.

Men det svängde om dom.

Tycker inte att ett ROCKABILLY gäng kan jämföras med ett

dansband.

Men men nu vart det dom som vann.

Tycker nog att TITANIX var ett vinnande band.

Fast de har ju sina spelingar klara för de e ju redan etablerade.

Ja hoppas oxå att det kommer att gå bra för pojkarna i ZEKES.

TORGNY MELINS njaaaa de har ju oxå vart ute och spelat i massa år.

BLENDERS njaaa inte heller dom i min smak.

DATE njaaaa för mordernt för mig.


Jaja tur att inte jag sitter med i juryn.

Och till nästa omgång hoppas jag de byter ut  "HÄXAN MELISSA"

Jag stör mig på henne.

Nej in med ANNA MOUROU igen.


Ja nu har jag bara klagat, är nog på sånt humör idag......SORRY!


Ha en fortsatt bra söndagkväll.


  





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards