~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Cina - 24 december 2009 22:31

Oj så skönt att denna hemska dag är över för denna gång.

Ja jag tycker att denna dag vart mycket jobbig.

Mycket kännslor och tankar kommer upp i en.

FÖRSTA JULEN UTAN MAMMA det var jobbigt usch och fy.

Var till graven idag och det så hemskt kallt ut.

  

Mötte min älskade bror och min systers son Andreas där.

Tankarna bara yr i huvet på en.

Nääää denna dag har man kunnat vart utan.


********************

Var sedan och hälsade på pappa och dom satt o åt ett underbart

julbord tillsammans (personalen o de boende)

Fattades nog inget på detta julbord kan jag säga.

  

Ja tallrikarna ser ju ut att vara tomma men de hade ätit klart här.


Sedan fikade vi inne hos pappa.

  

Bullar, kakor och sedan tårta och en whisky.

Han var glad och på bra humör.


**********************

Denna fick jag av min älskade bror idag.

  

Har fått så många fina blommor.


När vi kom hem så kokade jag risgrynsgröt.

För ingen av oss var sugen på julmat.

Man var ju inte alls hungrig heller.

Ja har nog för mycker tankar för att kunna äta idag.

Kanske bättre imorgon.



************************

Kissemissarna fick kokt torsk ikväll och Elvis han åt

så han sträckte ut sig i soffan.....=))

  

Ja tänk om alla kissemissar hade det så här bra....=))

Många som inte har ett hem och ingen mat.

Stackarna synd om dom.



Nu skal jag dra täcket över huvet o hoppas på en bättre dag imorgon.


God fortsättning på JULEN!








Jul
Av Cina - 24 december 2009 10:07

En Riktigt God Jul

 

 

  

Jul

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards