~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Onsdag igen......

Av Cina - 9 november 2011 16:30

Ja då var det onsdag igen fasiken vad veckorna går fort.

Idag har jag inte gjort något jo setat vid datorn o snorat.

Lagat lite mat som idag blev kokt frukostkorv, pepparrotssås och potatis.

Men inget smakar när man är förkyld.

Imorgon mellan 8:00 - 8:30 ringer min Dr o berättar

om jag ska ändra något på min medicin.

Man kan ju hoppas att man får göra det.

Sedan mot kvällningen imorgon kommer min vän Karin (resekompisen)

hit jag skall hjälpa henne o ta bort hennes EXTENSIONS (hårförlängning)

som hon gjorde i Turkiet.

Nu var hon trött på det så nu åker det bort.

Jag gjorde oxå men efter 2-3 dagar åkte dom bort.

Gjorde ont i hela huvudsvålen kan jag säga.

Och jag passar inte i långt hår.

Men nu har jag provat iallafall.


Tänkte bjuda henne på lite mat då hon åker hit direkt efter jobbet.

Men jag tänker inte skriva nu vad det blir.

Fast det blir enkelt kan jag säga.


Ikväll blir det en tv-kväll igen.

Först sjukhuset på 3:an mellan 19:00 - 19:30

Sedan Halv åtta hos mig 19:30 - 20:00

Ja o så Bönderna mellan 20:00 - 21:00

Sedan vet jag inte vad det blir efter det.


MÅSTE JU BERÄTTA ATT JAG SATT I EN MASSAGE STOL

NÄR DOM SCHAMPONERADE MITT HÅR HOS FRISSAN.

Det var verkligen skönt att ligga där o få massage.


Önskar alla en fortsatt fin onsdagskväll  


 

 
 
lillis

lillis

9 november 2011 16:54

Visst går dagarna fort och snart är det jul.
Ska oxå kolla på TV i kväll och se om bönderna får till det. Vad kul med hårförlängning kan tänka mig att det känns
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Maria

Maria

9 november 2011 17:58

Ledsamt att du fått förkylning man känner sig inget vidare pigg då. Jo de blir nog bönderna här också, jag försökte fota solnedgången förut med mobilen men gick inget vidare. Det var så himla vackert.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Corina

Corina

9 november 2011 21:56

Tiden formligen stormar fram.....man hinner liksom inte med :) Hoppas din förkylning är snabbt övergående. Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

9 november 2011 22:07

Ja tackar jag...äter allt utom pölsa/hackkorv.
Så skönt att få sitta i massagestol o få håret tvättat.
Vi ses i morgon/kram

 
Malin

Malin

10 november 2011 03:45

Vad snäll du e som ska bjuda på lite mat :) ... Förstår att det var skönt att få sitta i en massagestol :D..
Kramar!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

10 november 2011 08:42

Hoppas förkylningen ger med sig. Ja en massage stol hade de på ett hotell vi bodde på kanonskönt. sån skulle man ha hemma.

" tack för alla tips du ger mig"

Kram på dig vännen Anita Lundvall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

10 november 2011 09:26

Vad skönt med massage samtidigt som man blir friserad. Inte dumt alls. Vi har massagestolar på jobbet, helt underbart ibland att sätta sig i när man har sprungit mycket.
kram

 
Ruth

Ruth

10 november 2011 10:38

Har aldrig gjort hårförlägning, men peruker har jag haft, det var så poppulärt på 70 talet, hade 3 olika, ja, ja vilka tider och ung var man, allt skulle man haka på.
Vad bjöd du Karin på för överraskningsmat ? Säkert var det något gott, för du kan du.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

10 november 2011 13:12

Hårförlängning har jag aldrig gjort,jag trivs bäst i kort hår,men visst är det snyggt med långt hår också.
trevligt besök du får,hon uppskattar säkert att hon blir bjuden på mat också och särskilt när hon kommer direkt från jobbet.

Önskar dej en fin dag.....här skiner solen även idag!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

10 november 2011 16:47

Hårförlängning har jag aldrig gjort,Du har så rätt så tiden rasar iväg och blir man sittandes vid datorn har dagen snart gått.
Kul med besök och att du kan hjälpa henne med håret.
Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

10 november 2011 18:27

är det mycket jobb med att ta bort det där ur håret? fast inte ska det väl göra ont egentligen
krya på dig vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards