~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Tusan oxå......

Av Cina - 18 november 2011 17:38

Ja inte fick jag tag i någon tröja heller.

Glad i hågen så åkte vi till Hallsta på fm.

Men inte tusan stog det någon på torget o sålde kläder heller.

Näää torget var helt tomt

Såååå sur jag blir.

Men vi åkte till Åsby köttbod och handlade lite annat gott.

Lite vildsvin och struts som pålägg.

Det är såååå gott tycker jag.

Lite ost fick oxå följa med hem.

Och sedan åter mot Västerås och chansade att åka ner på

torget här i stan för att kolla om han stog här men näääää

fanns ingen som sålde kläder där heller.

Jag vet ett ställ där det står en o säljer utanför och det är

i Rockhammar men dit har vi ganska många mil.

Så nu får jag vänta o kolla i Hallsta på tisdag.


Annars har det inte hänt så mycket här idag.

Hostar, hostar och åter hostar jobbigt det börjar bli nu.

Håkan har oxå börjat att hosta o snora.

Just nu spöregnar det här hos mig.


Näää nu önskar jag er en trevlig fredagskväll   





 
 
Malin

Malin

18 november 2011 17:52

Men så tråkigt att dom inte stod på torget så du fick din tröja :(
Hoppas både du och Håkan kryar på er och inte blir allt för sjuka :(
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

18 november 2011 17:54

Det var ju otur att inte torggubben var på plats idag så du fick köpa din tröja.
Jobbigt med din hosta.

Önskar ER båda en trevlig kväll trots hostan!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

18 november 2011 18:07

Så trist....man bygger ju upp viss förväntan :) Krya på dig...å gubben också såklart ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

18 november 2011 18:52

tråkigt att du inte får tag i den tröjan som du vill ha
jag har aldrig ätit varken vildsvin eller struts
ni får krya på er båda två
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

18 november 2011 19:24

De va ju tråkigt med tröjan men bättre tur nästa gång.
Önskar dig en bra helg/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
gerty

gerty

18 november 2011 20:28

Nej Cina det är hummer, gott gott

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 november 2011 23:35

Så synd att inte din knalle var där så du fick din tröja, men ha förtröstan, kanske en dag finns den där. Var inga knallar ute på torget i dag här i Lerum heller, dom brukar alltid stå där.
hur blev din aladåb ? vill tro att du har provsmakat.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

19 november 2011 00:08

Dax att ta något ur barskåpet så ni blir kvitt hostan eller te med honung...bara att välja.
Så synd att du inte fick tag i din tröja,bättre lycka en annan dag.
Hoppas på uppehåll under lördagen,tänkte tvätta fönster innan kylan kommer/Kram o trevlig helg till er båda

 
lillis

lillis

19 november 2011 06:44

Synd att du inte fick tag i din tröja,bättre lycka nästa gång. Hoppas att hostan snart ger sig.
Ha en bra helg
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

19 november 2011 18:20

Vilken osis att du inte fick tag i tröjan, men nästa gång kanske.
Du kom ju inte tomhänt hem ialla fall.
Ha trevlig helg.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards