~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Ont i halsen och snorig......

Av Cina - 8 november 2011 16:27

Ja imorse när jag vaknade kunde jag inte få fram ett enda ord var totalt stopp.

Ont när jag sväljer och snoren rinner liksom bakåt ner i halsen.

Men  jag var till diabetessköterskan på fm var ju tvungen att gå.

Mina prover var såååå bra så hon hade inget att klaga på och det var ju bra.

Så nu behöver jag inte träffa henne förrän till försommaren.

Efter att jag vart till henne så åkte vi till apoteket och jag köpte ZYX

Hoppas det nu skall hjälpa min onda hals.


Var många som reagerade på vad jag hade betalat hos frissan igår.

Jag skrev 858:- men det var 869:- kollade på kvittot

och kan ni tänka er att jag fått 10% i rabatt.

KLICKBILDER

Det är tusan inte klokt vad det hade kostat annars.

Man skulle nog ha utbilda sig till frissa.

Det var ju min dröm men det är inte alltid en drömmar går

i uppfyllelser.


Måste även visa detta fotot jag tog precis just nu.

Ser ut som om det brinner.

Är så jätte fint på himlen.

Då vi har haft sol lite då o då idag.


Nu önskar jag er alla en fin tisdagkväll  

 
 
lillis

lillis

8 november 2011 16:55

Vad skönt att dina prover var bra. Visst är det dyrt att gå till frissan men nab vill ju oxå vara snygg i håret.
Fin bild på himlen
Ha en bra kväll
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
annemon

annemon

8 november 2011 20:40

Visst var det dyrt men huvudsaken var ju att du blev nöjd det är väl det som räknas,så är det inte alltid.Himlen står i brand fint foto.Vad bra att proverna var bra,tryggt att bli kollad.
Ha de gott.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

8 november 2011 23:16

Inget roligt kvitto, men vill man bli vacker och belåten så kostar det, å'hualigen. Så gott att allt var bra på proverna i dag, då slipper du hålla på att springa där. En vacker bild på kvällshimmeln, så röd och vacker, då blir morgondagen vacker sägs det. Hoppas du får sova gott i natt, nu skall jag sova, natti, natti.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

9 november 2011 01:53

Jo men visst är det dyrt att gå till frissan,kostar att ligga på topp :)
Åhh jag skulle fotat himmelen här också tidigare ikväll,den var också sådär fint rosa och det såg så magiskt ut! :) Nästa gång ska jag vara snabb med kameran :D
Kramar!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

9 november 2011 08:07

Säkert blev du kanon fin Men som sagt kanon dyrt har inte tänkt på det då jag har en XX Sonhustru Elin & Amandas mamma som är utbildat frisör. Slår en pling vips så kommer hon. Hon är go hon.

Fråga vad limmade du Ögonstenarna med höll på igår med lim som man blanda två komponenter men det tog en hisklig tid på sten, annar blir det bra. går in på din blogg Pyssel så kollar jag lite " Plagiat" hahah tack för tipsen föresten.
Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
agge

agge

9 november 2011 10:05

Visst är det dyrt men det är värt att bli fin i håret. Jag valde att sätta i färg själv och betalade 209 kr för det , det finns billigare färg att få tag i i affärena också om man vill.
Nu ska jag klippa mig i slutet på denna månad och det kostar mig 410 kronor. Men visst kostar det att ligga på topp. hahaha....
Men jag tycker tandläkaren är värst....Rena rånet i folks plånböcker tycker jag......

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

9 november 2011 10:58

vad skönt att alla värden var bra :) det är alltid så skönt
det var dyrt, väldigt dyrt med den frissan, jag tonar mitt hår själv och klipper det gör jag också själv :) där sparar jag alltså stora pengar :)
en underbar himmel du fotat
en bra dag till dig - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Corina

Corina

9 november 2011 12:21

Klipper mig enbart hos frissan och det blir dyrt nog...460 kr...men å andra sidan blir det två ggr per år :) Färgandet har jag anställt maken till å göra, billigt och bra :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

9 november 2011 15:05

Det är skönt att gå till frissan och få sitt hår klippt och fixat,men visst är det dyrt.jag ger 680:- varje gång och då är det klippning,färgning och föning som ingår.....visst ja,kaffe och en kaka får jag också när jag sitter med färgen i håret.
Så bra att proverna var okej.

Sol här idag,det är man inte bortskämd med.

Kram på dej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

9 november 2011 16:37

Så bra då att dina prover var ok. Räcker väl med att du är förkyld nu. Det är inte kul.
Jaa du,frissan är dyrt att gå till,men vad göra när man inte kan själv. Förut gick jag bara och klippte mig och färgade själv,men det är ju så jobbigt för armarna. Så nu tar jag hela kitet hos frissan,jag ger då 700 spänn.
Hoppas du kryar på dig snabbt. Skickar dej en varm,varm kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
halsont

halsont

29 november 2011 21:02

Ont i halsen är inte roligt.
Besök hos frisören är inte billigt.
Hälsn Lisa

http://www.halsont-tips.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards