~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

Lång dag idag......

Av Cina - 11 november 2011 16:42

Oj vad jag tycker att denna dag vart lång usch o fy.

Skulle kunna gå o lägga mig nu o sova till imorgon tror jag.

Känns i kroppen att man inte mår så där bra.

Hostar o snorar o så har jag lock för ett öra 

och det släpper tusan inte.

Fast de går väl över det oxå som allt annat.

Idag vart det köttfärslimpa, gräddsås och potatis o lingon.

Ja åt en halv skiva av köttfärslimpan o en lite potatis.

Jag är ju inte hungrig o det smakar inte att äta

så är det bara.

Som ni förstår så har jag inte vart utanför dörren idag.

Ingen lust att gå ut så då fick det vara.


Har inget att skriva heller känns det som.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  

 
 
lillis

lillis

11 november 2011 16:56

Det är klart att du är trött när du inte är bra,ta igen dig och njut av kvällen så gott det går
Krya på dig
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

11 november 2011 17:20

Du får vara inne och kurera dig. Hoppas att du mår bättre imorgon, kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

11 november 2011 17:52

Ja nu är det väl förkylningstider,jag åkte på förkylning igår bara pang från ingenstans och idag är den typ fullt utvecklad! .. la mig 01 inatt och vakna vid fyra idag,har legat och haft riktig feberfrossa rätt som de var :/.. Hoppas du kurerar dig och blir frisk snart!
Kramar!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

11 november 2011 18:48

Är man inte frisk är det väl ok att ta det lilla lugna ! Här har det varit 100 km/h hela dagen på jobbet ! Kan tala om att jag var bra nog less kl tio i två när jag snodde åt mig 30 min lunch...sedan full speed resten av dagen och lika förb... har jag inte hunnit med allt.Hoppas inte resten av helgen blir lika dan för då vet jag inte hur det går.....kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 november 2011 22:17

Det är för jäkligt att du inte får vara frisk så långa stunder, det tär på kroppen och humöret. Ta det nu lugnt och vila tills du är helt frisk, på med varma tofflor och svep om dig din gosiga värmefilt.
Krya nu på dig vännen / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

12 november 2011 00:26

Dagen här har gått undan.Däckbyte,besök av son,besök av dotter m.familj,tvättstugan,laga mat o.sen till teatern.Nu ska jag snart sova(kl.är0020)0545 ringer klockan jag börjar 0700-1600.Ska vara på teatern tll 1630.Man ska inte klaga bara 6 föreställningar kvar.Sen blir det tomt ett tag.Ta en Baylis o kurera dej med/kram

 
Maria

Maria

12 november 2011 00:54

Kikar in på nattkröken och Önskar dig en bra helg/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Love

Love

12 november 2011 08:19

Hoppas du mår bättre i dag men vila och ta det lugnt.
Sent i går kväll skrev jag här men plötsligt blev datorn svart.
Man kan inte lita på den jäkeln.
Fy fabian va läskigt att ha möss inne. Här kommer katterna in jättestolta med dom ibland men tack o lov är dom döda.
Vår storjägare Markus skulle nog kunna mätta hela familjen med olika byten och fattar inte varför matte gör sig av med dom.
Jag vägrar betala så mycket för att gå till frissan. Har i färg och ber Michelle klippa mig. Däremot i Thailand pasar priset min plånbok. Klippning 20:- Lika dant med tandläkaren här betalade jag närmare 20.000:- medans Tony får tänderna fixade för en spottstyver.
Om inte Baylis hjälper så be att få Coccilana Etyfin bra hostmedicin men inte lika god som Baylis.
Leif sover så jag ska vandra vidare på min bloggpromenad.
Krya på dig kram.

http://http:vindalou.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

12 november 2011 09:24

Hoppas att du mår bättre idag.Annars får du krypa under din värme filt och ha de gott.Igår var inget vidare väder ,jag var inte heller ute då.Grått och dimmigt nu men ska ge mig ut på en kort promenad, sedan måste jag fixa mitt hår.

Svar: Tack för grattiset.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards