~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Lite om dagen idag..............

Av Cina - 11 november 2008 17:45

Ja idag var det åter en ljusterapi dag. Och jag var ju då orolig för vad jag skulle möta idag. Anna den andra tjejen kom inte....så jag vart ensam med denna kille/man idag o jag kände sådat obehag så jag gick därifrån vid 9 istället för 9:30. Idag så sprang han runt i rummet o frustade som en häst och låste in sig på toa i 20 min. Och han säger inget även om man pratar med honom. Lite obehagligt, men helt klart är killen/manen riktigt sjuk. Tycker riktigt synd om honom. Ja fick inte tag på Annika som håller i detta i dag när jag kom hem. O imorse så var killen redan där när jag kom så det var inte alls läge att pratat med henne. Och hon sitter ju inte alls med oss utan hon öppnar o sedan så får man sköta sig själv och hon går därifrån o så stänger vi när vi är klara. Jaja imorgon tror jag inte att han kommer, tycket hon sa att det bara var Anna o jag imorgon. SKÖNT!!!

Skall prata med Gunilla (KBT) på torsdag om detta för jag skall till henne kl 13:00. Hur som haver så skall jag gå mina 10 ggr iallfall o hoppas på att att nästa vecka blir bättre för då ska han vara klar med sina 10ggr........





Idag ringde min mamma o talade om för mig att det var 40 år sedan jag slutade skolan. Hon hade sett i tidningen att de hade firat detta. Så hon läste upp alla som slutade då 1968 men inte tusan var jag med. Vart lite besviken, jag vet att de har träffats vart 10:de år o jag har ALDRIG fått inbjudan till detta. Inte tusan skall det väl vara så svårt att hitta en person. Jag bor ju typ 6 mil ifrån där jag gick i skolan. Så jag tog o ringde upp min bästis som jag hade i skolan o vi har nog inte pratat på 30 år.

Och vi surrade 2 timmar o allt o inget. Och hon hade frågat om de hade skickat till mig o de sa dom att dom hade gjort men oxå sagt att hon brukar ju aldrig komma, men herre gud lite svårt att komma när man inget vet eller hur......jaja nu är det som det är men lite besviken blir man ju iallafall. Men så är det kanske med mobbningsoffer att de inte vill att man skall komma. För jag var mobbad från 1 - 9 och det var INTE roligt kan jag säga.....Det kan ju vara deras dåliga samvete och det är därför jag inte blir bjuden.......


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra tisdagskväll!!!!

 
 
lillis

lillis

11 november 2008 18:10

Vad obehagligt med den killen,hoppas att han inte kommer i morgon.
Det är klart att dom har dåligt samvete för att dom mobbat dig,och det ska dom ju bara ha
Önskar dig en bra kväll
kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

11 november 2008 18:53

Sov så gott sedan! kram

 
Marketta

Marketta

11 november 2008 19:38

Här är det snart 30 år sen jag slutade nian. Jösses vad åren går, vi hade en klassträff en gång när det gått 10 år, sen är det ingen som har orkat bry sig. Lite trist kanske.

Tråkigt med mobbning. Kommer inte ihåg att vi hade nåt sånt i vår klass. Vi hade däremot en tjej i klassen som påstod att hon mobbades, fast jag vet inte vem som mobbade henne. Kanske tog hon det som mobbning när killarna bråkade, och de bråkade mycket mer med mig än henne. Finns det nåt bättre offer och bråka med än en som är livrädd för nålar *S*. I en klass med nästan bara killar så är det lite svårt att dölja sin nålskräck på syslöjden. Fast jag har trots det aldrig kännt mig mobbad, fast jag kanske hade starkare psyke än hon.

Sen hade vi en tjej som sa minst en gång i veckan att hon hatade finnar, ändå så var hon hela tiden kär i finska killar :-o. Så jag blev ju lite sur när jag hörde det om mobbning eftersom hon inte blivit mer utsatt än vad jag blev. Ändå så hängde vi ihop hela skoltiden, tycker jag skulle märkt nåt.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

11 november 2008 19:42

Konstigt att det inte finns någon som tittar till er under ljusterapin, det skulle det ju vara och inte lämna er till erat öde, känner dom inget ansvar ?
skit i dina forna klasskompisar, har dom mobbat dig så har du inget intresse av dom idag heller. Roligare kan man ha för sig en att bli påmind om dessa plågoandar. Sträck på dig, du är den du är i dag och en himla god vän. Kramar många !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

11 november 2008 20:35

Jag hoppas att du kan strunta i dina gamla klasskompisar om man nu ska ens benämna dem som klasskompisar. De har nog som du tror dåligt samvete och är säkerligen även rädda för att bli ställda mot vägen av dig nu när du är vuxen och kan säga ifrån. Små fega mobbare växer aldrig upp och de lär gå kvar i sin litenhet hela livet ut. Sträck på dig, du står nämligen utanför deras beteende och tillhör inte deras inskränkta grupp.
Jag hade sagt ifrån till ljusterapin om att det känns obehagligt med en av de andra som finns med i din grupp. Att någon mår dåligt och behöver ljusterapi innebär inte att de andra som sitter där ska stå ut med vad som helst.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Monica

Monica

11 november 2008 20:54

Fy så obehagligt med den där killen.

jag blir heligt förbannad när jag läser att du inte har fått vara med på klassträffarna. det är det värsta jag vet när någon blir utesluten i gemenskap.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
caritha

caritha

11 november 2008 21:39

Fy vad obehagligt med denna killen,ha det bra/caritha

http://caritha

 
Malin

Malin

11 november 2008 22:00

Men vilken dålig stil att inte du fått en inbjudan.
Visst om man inte vill gå,men man ska ju ändå få chansen att tacka nej som alla andra!
Skulle också känna obehag med denna kille,hoppas det löser sig!
Kramar

http://Vingklippt

 
Yvonne R

Yvonne R

12 november 2008 07:05

Godmorgon på dig!!
Dom här mobbarna är inget att ha, får hoppas att nu som äldre att dom inser vad dom gjort. Du är mycket, mycket bättre än dom!!!!
Kram på dig

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

12 november 2008 09:39

Hørtes ikke ut som den karen har det bra med seg selv nei,begynner å forstå hvorfor du vil unngå han.
Så dårlig gjort at du ikke er blitt bedt på klassefestene,ingen unskyldning at de ikke fant adressen din..alltids noen som vet hvor noen bor.
Mobbing er en uting,barn kan være grusomme(elake) men voksne bør reagere å slå ned på sånt.

Ha en fin dag Cina.
Klem.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Ingen bild

cattha

12 november 2008 10:38

fy vad obehagligt med killen.
dålig stil att ej skicka inbjudan ,men de är mobbarna som det är fel på .inte du
ha de bra
cattha

 
Corina

Corina

12 november 2008 11:32

Har själv varit mobbad i skolan ganska många år....inte alls roligt men till slut lessnade jag i slutet av mellanstadiet och tog saken i egna händer:) Tog helt enkelt och spöade upp mina plågoandar handgripligen...och det gav resultat kan jag säga.Jag blev väl aldrig riktigt poppulär men jag fick i alla fall vara ifred för de som trackat mig i alla fall.Har inte heller deltagit i några firanden efter skolan....har fått inbjudanden men har aldrig gått dit.....saknar bara en från min skoltid...bästa vännen som tog livet av sig för många år sedan nu :( Kram på dig !

http://wanilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards